onsdag 4 juni 2008

EM och bästa fotbollslåten!

Ja bara några dagar kvar nu till EM.Vilka tror ni vinner?Själv tror jag på Kroatien men man kan ju aldrig räkna bort Tyskland.Tyvärr tror jag Sverige får det svårt.Men spännande ska det bli.Undra vem som kommer få ett stort genombrott denna turnering, brukar ju alltid vara någon spelare som får ett riktigt genombrott för den stora massan typ Franck Ribèry fick förra VM eller som våran egen Tomas "Inga Gill" Brolin 90.

Vilken tycker ni är den bästa fotbollslåten? Jag vet att det finns många Bajenlåtar som är bra men jag menar kampsånger för landslagen.Den jag tycker är den bästa är Vi aer röde vi aer hvide,den danska låten från Mexiko VM 86.En annan låt som man får grymma känslor till är GES När vi gräver guld i Usa av naturliga skäl.



Finns det någon svensk spelare som kan mäta sig med detta danska geni?


1 kommentar:

Anonym sa...

Sugen på öl på lördag kväll ???
Jonas