lördag 14 juni 2008

Brandkåren i Malmö!

Brandkåren i Malmö vågar inte längre att åka in i Rosengård längre.I torsdags blev en brandbil utsatt för stenkastning!Hallå det är inte här intifadan är!Nu åker dom inte in i Rosengård utan poliseskort.Varför ska dom då åka in överhuvudtaget?Dom vill hjälpa er.Men ok vill ni inte ha dom där så ok.Jag tycker att räddningstjänsten i Malmö ska skita i att åka in där efter detta.Låt dom brinna.Ja jag vet det låter hårt men vad då, vad ska man göra för att visa dom? Vill ni låta era bekanta,vänner och familjemedlemmar brinna inne? Jag skiter i vilket känner jag.Ni ska känna en stor tacksamhet att vi i Sverige tar emot er.Men jag börjar bli trött på detta att ni bara villa och tycker att vi svenskar är rasister m.m.Jag själv stod upp mot 2 st nazzesvin för några helger sen.Jag gillar dom lika mycket som ni men jag blir så trött på er som kommer och får allt ni pekar på.

Min mormor som jobbat och slitit i hela sitt liv som nu inte klarar av att bo själv måste ha ett rum på ett ålderdomshem.Men det finns inga pengar eller det tar det m.m.Men skaffa lägenheter till nån Mohammed på 76 år från Irak som aldrig lyft ett finger för Sverige, ja då finns det pengar.Fan det är så sjukt så jag vet inte vad.De som byggt upp vårat land till vad det är idag behandlas som skräp.Men det lär väl bli sämre om Mona Muslim vinner valet för då får ju dessa yxor precis vad de vill ha i genom.

Lars Ohly rädda oss! Visst vi ska hjälpa folk men inte sparka på dom som byggt vårat land!Det är ju dom som ska ha det bra oavsett om man är ursvensk eller arbetskraftsinvandrare!Tack till er alla.



MODERAT LIKVIDATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: