lördag 26 april 2008

Fullast i stan?

Tror jag är fullast i stan, men vad fan gör det.Om man varit intresserad av en tjej för c:a 10 år sen kan man då ragga på hennes lilasyster nu?Tycker hon ser både bra och trevlig ut.Men har nog aldrig pratat med henne.Jag brukar ha svårt för at prata med brudar som man är intresserad av så vida jag inte fått alkohol i kroppen för då kan jag prata med vem som helst.Tror jag skulle behöva en tjej.Så det blir lite ordning på dåren!Men man har ju varit intresserad av vissa brudaar men fått nobben av dom.Så nu skiter jag i dom på ett sättt men vill självklart ha en tjej.Vem vill inte det?Men jag lever rätt bra nu men det hade ju inte varit fel med en tjej så kanske det är nån som är glad när man kommmer hem!Men det går iofs lika bra med en hund egentligen.Nä nu ska jag nog sova lite och drömma att Bajen tar 3 poäng på söndag.

Tjipp Tjipp å välkomna till hajk!

Inga kommentarer: